Семінар для здобувачів вищої освіти дистанційної форми навчання
Відбувся семінар «Реалізація та особливості дистанційної форми навчання» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньою-професійною програмою 232 «Економіка соціального забезпечення».
Організаторами даного семінару були керівник проекту DEFEP проректор з науково-педагогічної роботи, доктор економічних наук, професор Михайло МАЛЬОВАНИЙ та гарант освітньо-професійної програми 232 «Економіка соціального забезпечення» доктор економічних наук, професор Інна ЧЕРНЕГА.
Учасниками даного семінару були науково-педагогічні працівники, що забезпечують викладання навчальних дисциплін для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньою-професійною програмою 232 «Економіка соціального забезпечення» дистанційної форми навчання; керівники відділів та підрозділів, що забезпечують організацію навчального процесу; здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньою-професійною програмою 232 «Економіка соціального забезпечення» дистанційної форми навчання 11 м-д-сз групи.
Спікерами семінару були:
- Михайло МАЛЬОВАНИЙ керівник проекту DEFEP, який акцентував увагу здобувачів освіти на унікальності освітньо-професійної програми 232 «Економіка соціального забезпечення»;
- Інна ЧЕРНЕГА гарант ОП 232 «Економіка соціального забезпечення» доктор економічних наук, професор, яка ознайомила здобувачів із процесом навчання за дистанційною формою, а саме освітніми компонентами, що входять до обовʼязкового та вибіркового блоку, послідовністю їх вивчення, каталогом вибіркових дисциплін.
- Ярослав МИКОЛАЙЧУК начальник інформаційно-обчислювального центру УНУС ознайомив слухачів з інформаційною інфраструктурою університету, представивши платформи АСУ, Moodle та репозитарій, а також допоміжні інструменти. Він наголосив на функціоналі особистого кабінету студента в АСУ, можливості складання індивідуального навчального плану та отримання оперативної інформації про розклад занять і електронний журнал. Також продемонстрував, як орієнтуватися на платформі Moodle, виконувати завдання, брати участь у дискусіях на форумах та відстежувати академічні результати.
- Ніна ПІТЕЛЬ, завідувач відділу моніторингу якості освіти УНУС, детально розповіла здобувачам про академічну доброчесність, іі принципи та основні документи, які регламентують її дотримання; види порушень академічної доброчесності; особливості та сучасні виклики для забезпечення академічної доброчесності в умовах дистанційної освіти; платформи для самоперевірки академічних текстів на наявність збігів/ідентичності/схожості для запобігання порушень доброчесної поведінки при підготовці наукової складової навчальних дисциплін (написанні тез доповідей конференцій, наукових статей, кваліфікаційної (дипломної) роботи магістра та інших видах робіт). Особливу увагу було приділено профілактичним заходам із популяризації академічної доброчесності й організації опитування студентів для забезпечення зворотного звʼязку із здобувачами як замовниками освітніх послуг та дослідження рівня їх задоволеності організацією освітнього процесу за дистанційною формою навчання.
- Наталія БЛЕНДА куратор академічної групи, яка наголосила важливості постійної комунікації між куратором та здобувачами вищої освіти, особливо у воєнний період. При проведенні заходів на рівні університету або факультету куратор буде ознайомлювати із планом проведення відповідних заходів, щоб здобувачі мали змогу приймати у них участь.
Інна ЧЕРНЕГА, доктор економічних наук, професор,
гарант ОП 232 «Економіка соціального забезпечення»