Особливості експорту агропродукції та харчових продуктів до Японії: підсумки онлайн-тренінгів
20-22 травня 2025 року доценти кафедри підприємництва та бізнес-технологій Олена ЖАРУН та Наталія Бленда взяли участь у серії онлайн-тренінгів «Як експортувати агропродукцію та харчові продукти до Японії» та «Дослідження японського e-commerce».
Тренінги проводилися Торгово-промисловою палатою України в співпраці із Запорізькою і Дніпропетровською ТПП за підтримки Програми розвитку ООН в Україні у межах проєкту «Трансформаційне відновлення задля безпеки людей в Україні», який фінансує уряд Японії та впроваджує Програма розвитку ООН (ПРООН) в Україні.
Мета тренінгів - допомогти українським компаніям краще зрозуміти специфіку японського ринку, знайти нові можливості для експорту, а також отримати практичні інструменти для розвитку бізнесу.
Програма навчання охопила низку ключових тем, серед яких:
- Загальний огляд японського ринку та бізнес-середовища
- Аналіз попиту на агропродукцію та харчові товари
- Регуляторні вимоги, стандарти й сертифікація
- Логістика української продукції до Японії
- Стратегії виходу на ринок: бізнес-моделі та адаптація продукту
- Фінансові та митні аспекти експорту
- Підготовка до участі у виставках і бізнес-місіях
- Ділова комунікація з японськими партнерами
- Практичні кейси та поради від експертів
Особливу увагу під час тренінгу було приділено практичному досвіду, реальним кейсам і стратегіям, які вже продемонстрували ефективність у співпраці з японськими компаніями. Учасники отримали відповіді на актуальні запитання, а також мали змогу налагодити нові ділові контакти.