Меню

Особливості експорту агропродукції та харчових продуктів до Японії: підсумки онлайн-тренінгів

20-22 травня 2025 року доценти кафедри підприємництва та бізнес-технологій Олена ЖАРУН та Наталія Бленда взяли участь у серії онлайн-тренінгів «Як експортувати агропродукцію та харчові продукти до Японії» та «Дослідження японського e-commerce».

Тренінги проводилися Торгово-промисловою палатою України в співпраці із Запорізькою і Дніпропетровською ТПП за підтримки Програми розвитку ООН в Україні у межах проєкту «Трансформаційне відновлення задля безпеки людей в Україні», який фінансує уряд Японії та впроваджує Програма розвитку ООН (ПРООН) в Україні. 

Мета тренінгів - допомогти українським компаніям краще зрозуміти специфіку японського ринку, знайти нові можливості для експорту, а також отримати практичні інструменти для розвитку бізнесу.

Програма навчання охопила низку ключових тем, серед яких:

  • Загальний огляд японського ринку та бізнес-середовища
  • Аналіз попиту на агропродукцію та харчові товари
  • Регуляторні вимоги, стандарти й сертифікація
  • Логістика української продукції до Японії
  • Стратегії виходу на ринок: бізнес-моделі та адаптація продукту
  • Фінансові та митні аспекти експорту
  • Підготовка до участі у виставках і бізнес-місіях
  • Ділова комунікація з японськими партнерами
  • Практичні кейси та поради від експертів

Особливу увагу під час тренінгу було приділено практичному досвіду, реальним кейсам і стратегіям, які вже продемонстрували ефективність у співпраці з японськими компаніями. Учасники отримали відповіді на актуальні запитання, а також мали змогу налагодити нові ділові контакти.